Atunci când vorbim despre ciclul menstrual ne amintim imediat de simptomele sale caracteristice, care v-ar putea împiedica să vă desfășurați în mod cât mai confortabil spectacolele de videochat.

Pentru a nu înceta să profitați de zilele cele mai dificile din fiecare lună, ameliorarea simptomelor menstruației este un lucru pe care ar trebuie să-l faceți numaidecât pentru a vă simți mult mai bine. Prin urmare, vă recomandăm câteva tipuri de exerciții care vă vor ajuta să vă simțiți mai bine și să vă desfășurați cu succes spectacolele de videochat.

Exercițiile fizice ajută la relaxarea mușchilor care se contractă, îmbunătățind în același timp circulația și echilibrul proceselor inflamatorii din corp. În plus, poate crește producția de endorfine, care sunt substanțe chimice secretate de creier pentru ameliorarea durerii, relaxarea mușchilor și îmbunătățirea dispoziției.

Poziții sau întinderi pentru ameliorarea disconfortului menstrual

Iată câteva poziții sau exerciții de întindere care ajută la ameliorarea durerilor menstruale.

Poziția copilului

Cunoscută și sub numele de  exercițiul Balasana în yoga, poziția copilului îmbunătățește circulația, relaxează partea inferioară a spatelui și oferă un sentiment de ușurare atât fizic, cât și psihic. Acest lucru se datorează modului în care este poziționat capul. Acesta este poziționat într-un mod care facilitează alimentarea cu sânge.

Cum trebuie procedat?

Mai întâi, așezați-vă în genunchi pe un covor cu o lățime similară șoldului și aplecați-vă înainte în timp ce țineți brațele relaxate înapoi.

În al doilea rând, mențineți gâtul și capul relaxate în timp ce întindeți coloana vertebrală și partea inferioară a spatelui.

Apoi, odihniți-vă fruntea pe podea și mențineți-vă poziția pe durata a 5 cicluri de respirație profundă și lentă pe nas.

Poziția eroului înclinat

A doua poziție este la fel de interesantă. Este cunoscută în yoga sub numele de Supta Virasana, ajută la relaxarea mușchilor bazinului, abdomenului și spatelui. De asemenea, contribuie la întinderea coapselor, mușchilor psoas, genunchilor și gleznelor.

Cum trebuie procedat?

În primul rând, utilizați o pernă lungă sau câteva pături pliate pentru susținerea spatelui și a gâtului. În al doilea rând, așezați-vă pe picioare cu călcâiele aproape de fese.

În al treilea rând, puneți-vă mâinile în lateral și respirați adânc. Apoi țineți-vă capul în sus și spatele cât mai vertical posibil. În cele din urmă, mențineți poziția pe durata a 4 cicluri de respirație.

Capul spre genunchi

Această poziție vă ajută să vă relaxați mușchii abdominali și inferiori. În plus, poate contribui la oxigenarea corpului și acest lucru are un efect pozitiv întrucât vă permite să vă relaxați în timpul durerilor menstruale.

Cum trebuie procedat?

Mai întâi, așezați-vă bine șoldurile în timp ce oasele iliace trebuie să rămână lipite pe podea.

În al doilea rând, îndoiți piciorul drept în timp ce sprijiniți piciorul pe zona inghinală stângă.

Apoi îndoiți trunchiul înainte cu spatele drept.

Este important să rețineți că trebuie să fiți puțin flexibile pentru a atinge piciorul cu trunchiul, de aceea este important să lăsați corpul să ajungă  până unde poate, fără a forța poziția. De asemenea, trebuie să-i permiteți să se relaxeze.

În cele din urmă, mențineți poziția timp de 5 cicluri de respirație și schimbați piciorul pentru a efectua exercițiul și cu celălalt picior.

Poziția unghiului așezat

Această poziție relaxantă îmbunătățește circulația, combate retenția de lichide și ajută la calmarea inflamației abdominale. Se recomandă combaterea durerii cauzate de menstruație, deoarece relaxează mușchii și, în același timp, îmbunătățește starea de spirit.

Cum trebuie procedat?

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să stați pe podea cu picioarele unite și apoi să le deschideți cât mai mult posibil.

Apoi, așezați o pernă în fața voastră și îndoiți trunchiul până când vă sprijiniți pe ea.

Apoi trebuie să vă aplecați spre dreapta în timp ce întindeți piciorul cu ambele mâini.

În cele din urmă, reveniți la poziția de început și aplecați-vă spre stânga.

Mențineți poziția pe fiecare parte timp de 3 cicluri de respirație.

Faceți podul (ridicați bazinul)

Ridicarea bazinului sau realizarea podului este un exercițiu cunoscut pentru beneficiile sale pentru relaxarea musculară și tonifiere. Poate acționa împotriva durerii, inflamației și problemelor de flaciditate musculară. În plus, la nivel emoțional, anxietatea și oboseala scad.

Cum trebuie procedat?

Mai întâi, întindeți-vă pe spate cu picioarele îndoite și brațele în lateral.

Apoi, puneți un element de sprijin sub fese ( o carte, de exemplu) și ridicați bazinul.

În cele din urmă, rămâneți în această poziție timp de 6 cicluri de respirație și apoi odihniți-vă.

Genunchi la piept

Este un exercițiu care aduce beneficii organelor interne, deoarece îmbunătățește circulația. Practica sa relaxează coloana vertebrală, întărește mușchii spatelui inferior și calmează crampele menstruale.

Cum trebuie procedat?

Principalul lucru este să vă întindeți pe spate, cu spatele drept pe podea, în timp ce cu o ușoară mișcare vă aduceți genunchii la piept.

Apoi țineți picioarele îmbrățișate la piept în timp ce efectuați 6 cicluri de respirație.

După cum puteți vedea, chiar și pe perioada menstruației, este posibil să faceți câteva exerciții blânde pentru a scăpa de disconfort. Prin urmare, merită să încercați să le încorporați în rutina voastră, împreună cu o plimbare de aproximativ 30 de minute, astfel încât să vă puteți simți bine și să desfășurați toate activitățile dorite.

Încercați-le pentru a vă convinge de beneficiile lor. De asemenea, amintiți-vă că nu numai că corpul vostru beneficiază de exercițiile zilnice, ci și mintea.

De asemenea, nu uitați că echipa CamStars Studio este mereu alături de modelele sale. Ne dorim să vă creăm tot confortul pentru a vă desfășura spectacolele de videochat în cele mai bune condiții.

Același confort îl vom asigura și persoanelor care vor afla că facem angajări modele de videochat la studioul din București și se vor alătura echipei noastre.