Ai investit în tot felul de produse cosmetice însă pielea ta tot nu este perfectă? Trebuie să știi că nu doar aceste produse contează. Dacă îți dorești o piele perfectă trebuie să acorzi o atenție deosebită alimentației. Are un rol mai important decât îți imaginezi.  Altfel spus, secretul îngrijirii adevărate a pielii feței nu se află în creme, ci mai degrabă în alimentele pe care le consumi.

Produsele de frumusețe ajută și ele foarte mult, desigur. Dar la sfârșitul zilei, pentru ca fața să arate impecabil și plină de luminozitate și strălucire, totul trebuie să plece mai întâi din interior. Mai exact, secretul unui ten perfect stă în unsprezece vitamine pe care le poți obține din alimente.

Cu toții dorim să diminuăm semnele îmbătrânirii și cu toții vrem să luptăm împotriva imperfecțiunilor. Dar nu putem face asta doar consumând multă apă, evitând zahărul, consumul de grăsimi potrivite sau cheltuirea unor sume mari de bani pe apă tonică, măști sau creme miraculoase. Nu, este ceva mult mai simplu.

Alimentația poate deveni cel mai bun aliat al tău. Iată, așadar, lista tuturor nutrienților cu care poți să obții pielea la care ai visat mereu:

  • VITAMINA A. Protejează longevitatea pielii și accelerează capacitatea acesteia de a se repara. Este prezentă în pește, ouă, spanac sau morcovi.
  • VITAMINA B12. Absoarbe proteinele, jucând un rol important în păstrarea elasticității pielii tale. O vei găsi în carne, ouă, fructe de mare și lactate.
  • VITAMINA C. Protagonistă în producția de colagen, joacă un rol deosebit în prevenirea ridurilor de expresie. Consumul acesteia se poate face prin fructe (portocale și căpșuni mai ales) și legume, precum spanacul, ardeii, roșiile sau varza de Bruxelles.
  • VITAMINA D. Reglează cantitatea de calciu și fosfat din organism pe lângă combaterea infecțiilor, așa că rolul său principal este de prevenire a acneei de pe față. Este prezentă în alimentele fortificate precum laptele, cerealele și sucul de portocale.
  • VITAMINA E. Este responsabilă de sănătatea ochilor și a pielii, păstrându-i și longevitatea și prevenind formarea cicatricilor. O vei găsi în migdale, semințe de floarea soarelui, uleiuri vegetale, somon, păstrav sau avocado.
  • VITAMINA K. Ajută la coagularea sângelui, astfel încât este perfect pentru reducerea cicatricilor și a cearcănelor, făcând ca cercurile întunecate de sub ochi să devină mai puțin vizibile. Pentru a profita de beneficiile acesteia poți consuma varză, produse lactate și fructe (în special afine).
  • ZINC. Absența acestuia poate provoca acnee. Este prezent în carne, fructe de mare, lactate și germeni de grâu.
  • OMEGA 3, 6, 9. Ajută la elasticitatea pielii, la repararea barierei pielii și la reținerea umidității. Le vei găsi în semințe de in sau chia dar și în uleiuri vegetale, fistic și nuci, somon sau avocado.
  • LACTOBACILI. Aceste bacterii repară bariera cutanată și luptă împotriva inflamației în întregul corp. Sunt prezente în iaurt și kimchi.
  • CURCUMA. Echilibrează energia organismului și stimulează sistemul imunitar. Este o plantă în sine, deci nu este prezentă în niciun aliment anume.
  • ASHWAGANDHA. Este o plantă medicinală care reduce producția de cortizol și efectele acestuia asupra pielii, eliminând stresul și posibila apariție bruscă a acneei și a ridurilor.

Fără să renunți la rutinele tale de frumusețe și acum fiind și mai conștientă de importanța nutrienților pe care le au alimentele pe care le consumi zilnic, te sfătuim să începi o nouă etapă din procesul de îngrijire a feței tale.

Și îți mai dăm un sfat, dacă ești în căutarea unui loc de muncă bine plătit, vino în echipa Camstars. Facem angajări studio videochat București. Te așteptăm alături de noi pentru a-i impresiona cu pielea ta perfectă pe cei care participă la spectacolele de videochat.

Nu ai nevoie de experiență și nici de un corp perfect. Credem cu tărie că fiecare femeie are atuurile ei. În plus, îți oferim training pentru a fi la curent cu tendințele din domeniu. Ce spui, vii?