Vara  a sosit și abia aștepți să-ți expui silueta frumoasă? Apropo, cum te-ai pregătit pentru acest moment în timpul primăverii? Ți-ai controlat alimentația? Ai eliminat excesele și ai urmat un program de exerciții fizice pentru a arăta cât mai bine în timpul ședințelor de videochat?

Te înțelegem, când ai un job videochat este normal să-ți dorești o siluetă frumoasă. Cu toate acestea, vara este o perioadă care te invită la relaxare și e plină de tot felul de ispite culinare dulci.

 Fără să-ți dai seama, în scurt timp poți pierde lupta cu kilogramele, iar silueta ta frumoasă poate avea de suferit. Din acest motiv, îți vom oferi câteva sfaturi pentru a ține greutatea sub control în această perioadă a anului, când te vei relaxa poate un pic mai mult sau când te așteaptă tentațiile dulci. Așadar, iată cum trebuie să procedezi pentru a-ți menține silueta pe timpul verii:

  • Începe-ți ziua cu un mic dejun consistent cu cereale integrale, proteine ​​puține și niște fructe. Sunt sățioase și îți vor menține nivelul de energie și zahăr stabil fără să-ți provoace foame.
  • La mijlocul dimineții mănâncă câteva fructe pentru a-ți hidrata organismul. Profită de fructele de sezon suculente și delicioase, precum pepene, căpșuni și piersici. Dacă îți mai este foame, poți mânca o mână de nuci sau semințe naturale, precum cele de dovleac. Evită să mănânci chipsuri, nuci prăjite și alte gustări sărate. Au calorii destule și, de asemenea, îți vor face sete și mai tare foame. Ideal este să umpli un castron cu bucăți de fructe proaspete și să îl ai la îndemână când ți se face foame.
  • Bea multă apă, aproximativ 1,5 până la 2 litri pe zi. Evită pe cât posibil băuturile răcoritoare carbogazoase zaharoase și băuturile alcoolice: lasă-le pentru ocazii speciale sau întâlnirile cu prietenii la o terasă. Este important să nu neglijezi acest aspect deoarece adesea e posibil să confunzi senzația de sete cu cea de foame. Și mai ales vara, când transpirația crește nevoia de hidratare. Bea apă chiar dacă nu simți nevoia, începe ziua cu două pahare de apă pe stomacul gol, bea încă două dimineața și încă două după-amiaza și termină cu încă două seara. Dacă practici sport sau mergi la plajă sau la piscină, va trebui să mărești consumul de apă. Dacă îți este greu să bei apă, nu o înlocui cu băuturi răcoritoare pline de zahăr și aditivi chimici. Prepară-ți propria băutură răcoritoare naturală punând într-o sticlă sau carafă de sticlă felii de lămâie, lime, castraveți, frunze de mentă, busuioc, fie căpșuni, afine, zmeură sau bucăți de ananas congelate. Lasă-le să se răcească în frigider și vei avea o băutură cu aromă suavă, mult mai sănătoasă decât orice băutură din comerț.
  • Planifică-ți mesele zilnice. Deși vara îți permite să improvizezi, încearcă să-ți creezi un plan de masă săptămânal, de care să te ții cât mai mult. Dacă dimineața faci mișcare, încearcă să nu ieși din casă înainte a-ți pregăti mâncarea, astfel încât la întoarcere să nu îți distrugi silueta cu primul lucru pe care îl găsești în bucătărie, în general pâine, gustări sărate, chipsuri și alte alternative nesănătoase pline de calorii inutile, grăsimi și sare. O idee bună este să pregătești alimente precum paste, orez sau cușcuș din cereale integrale, quinoa, leguminoase… pentru câteva zile și să le păstrezi la frigider pentru ca, combinate cu legume, să te ajute să prepari salate reci de vară, dar și alte preparate rapide, echilibrate și sățioase. Având aceste alimente la îndemână, vei economisi timp și calorii. De asemenea, o altă bună idee este prepararea unei supe reci din legume. Această supă rece este un adevărat cocktail de vitamine și antioxidanți care, de asemenea, are foarte puține calorii. Când ți se face foame evită să mănânci în oraș, întoarce-te acasă pentru a mânca sănătos.
  • Este greu să reziști plăcerii de a savura niște înghețată vara, dar dacă cazi în ispită, optează pentru acadelele de înghețată. Este adevărat că au zahăr dar au și mai puține calorice decât înghețatele cremoase, care conțin adesea smântână, ouă, ciocolată, nuci, sirop, biscuiți etc. Dacă îți plac doar înghețatele cremoase, o altă variantă este să le faci acasă, folosind produse lactate semi-degresate și ingrediente mai ușoare. Poți congela iaurturi cu fructe sau poți prepara clasica înghețată vegană, o alternativă ușoară și sănătoasă la înghețata cremoasă. Constă în congelarea câtorva banane foarte coapte și fără coajă. Odată bine înghețate, se dau prin blender până capătă o textură cremoasă. Poți adăuga puțină cacao pură, scorțișoară, căpșuni congelate sau fructe de pădure pentru a-i da o aromă diferită.

Acestea fiind zise, îți dorim succes în menținerea siluetei și câți mai mulți clienți fideli, nerăbdători să participe la ședințele tale de videochat.